ANSA kimért parfüm és ANSA saját márkás egyedi illatú parfümök, parfümolaj online rendelése. ANSA PARFÜM

Gyakran ismétlődő kérdések a parfümről, vásárlásról

Mit jelenet az „alternatív illata” kifejezés?

Az alternatív illat a megjelölt parfümökhöz való hasonlítását jelöli tehát, hogy minek az utánzata.

 

Tartósak-e a Kimért Parfümök illatai?

Kb. 5 órára tehető az illat tartóssága bőrre fújva, ami lehet hosszabb, rövidebb idő is, ez függ az adott illat dominanciájától, és a használattól is (pl. ruházatra, hajra, vagy bőrre permetezzük-e, sportoláskor, fizikai munka, vagy irodai munka során alkalmazzuk-e). Ruházaton az illat lényegesen tovább tart.

Az ANSA kimért parfümök között a dominánsabb illatok bőrön akár 6-8 órán át is érezhetőek. 

Az ANSA kimért parfümök dobozos csomagolásban kerülnek értékesítésre.

 

Az általunk forgalmazott Kimért Parfüm EDT vagy EDP?

Az ANSA kimért parfümjeink EDT és egyes illatok már EDP minőségben is elérhetőek.

Miért nincs nagy különbség a Kimért Parfümök áraiban?

Webáruházunk alapvetően nem tesz különbséget kelendőbb, „felkapottabb” illatok és kevésbé ismert illatok között, a bekerülési költségek alapján határozzuk meg az árkat és nem egy adott illat népszerűsége alapján.  

Árainkat úgy állítottuk be, hogy mindenki számára bármelyik illat hasonlóan kedvező feltételekkel legyen elérhető, illetve arra is figyelemmel vagyunk, hogy a kedves vásárlóinkat postai költség is terheli.

Ezen elhatározásunkon később sem kívánunk változtatni a kimért parfümök tekintetében.

 

Miért kapható kedvező áron a Kimért Parfüm ?

A kimért parfümök alternatív illatok, továbbá nagy mennyiségben, kiszerelésben kerülnek gyártásra, ami az árainkat kedvezőbbé teszi.  Kedvezően befolyásolja továbbá árainkat a fentiekben már megjelölt kiszerelési és csomagolási forma is.

Van-e visszavásárlási garancia, elállási jog a kimért parfümre?

 

Nincs. Ennek oka, hogy a kimért parfüm egy olyan üvegbe kerül elhelyezésre, melynek pumpa része akár le is vehető, tehát annak tartalmával a vásárló érintkezhet, vagy bármit tehet. Erre tekintettel egészségügyi, illetve higiéniai okok miatt a kimért parfümre visszavásárlási garancia nincs, az nem küldhető vissza! Ez az Általános Szerződési Feltételekben is szerepel, melynek elfogadása nélkül a rendelés le sem adható.

Ugyan a marketing szempontból kínálhatnánk úgy a terméket, hogy van rá visszavásárlási garancia, elállási jog, azonban mi az ide vonatkozó jogszabályt tartjuk fontosnak. Ön sem örülne annak, hogy egy olyan parfümöt kapna meg, amely már más vásárló birtokában volt korábban, annak tartalmával érintkezhetett.

A fent említett kitételek vonatkoznak a saját márkás egyedi illatú ANSA parfümökre és a kimért parfüm kategóriában lévő EDP parfümökre is, mivel ugyan a parfümök pumpa része már egy modernebb crimp-es verzió, azonban az is eltávolítható és később akár vissza is helyezhető.

Szintén nem érvényesíthető az elállási jog, visszavásárlási garancia a parfümolajokra.

Az illatminták tekintetében a fentiekben megfogalmazott kitelek miatt szintén nem érvényesíthető az elállási jog, visszavásárlási garancia.

Az említett kitétel az ide vonatkozó jogszabályok alapján általunk került megfogalmazásra itt és az Általános Szerződési Feltételeinkben is. Ha ugyanebben a szövegkörnyezetben, kísértetiesen hasonlóan megfogalmazva megtalálja más webáruházban is a leírtakat, abban az esetben véletlenül se felételezze, hogy más webáruház termékei egyeznek a mi ANSA parfüm termékeinkkel! Hangsúlyozzuk, hogy az ANSA parfümöket csak mi forgalmazzuk, ez a saját márkánk és nem csak a márkanévben másak a mi parfümjeink! Webáruházunkban a tartlamat is saját magunk írjuk, fogalmazzuk és mi nem vesszük át más webáruházak tartalmát!

Az Általános Szerződési Feltételeink a jogszabályok, vagy egyéb kitételek miatt változhatnak, ekkor új ÁSZF lép hatályba az aktuális dátummal, de a előző ÁSZF tartalmát minden esetben a módosítás előtt mentjük, tehát a hatályát veszett ÁSZF-el is rendelkezünk.

 

Meddig lehet jelezni, ha még sem kérem a megrendelt terméket

A rendelés leadásakor automatikus visszaigazoló e-mailt kap a rendelő, majd egy rendelést visszaigazoló e-mailt, mellyel a rendelést elfogadjuk és ezt követően mikor a futár részére a küldemény átadásra került. Az első két e-mail között a rendelést még tudjuk törölni viszont, amikor a termékek már úton vannak (kiszállítás e-mail értesítéskor), akkor nem. Ez esetben, ha a küldeményt a  vevő nem veszi át, az átvételt megtagadja, abban az esetben élhetünk azon jogunkkal, hogy az oda-vissza postázási költség megtérítését jogi úton rendezzük. Az említett két e-mail küldése között a weboldalunkon megjelölt telefonszámon, vagy e-mail címünkön is tudjuk fogadni a rendelés törlését. 

Úgy gondoljuk, hogy értelmes, felnőtt emberek el tudják dönteni, hogy egy adott termékre szükségük van-e, és nem a rendelést követően 1-2 nappal, vagy a kézbesítéskor kell azon gondolkodnia, hogy miért is rendelt. Ezekben az esetekben hiába ad le rendelést utánvéttel az érintett, a rendelését automatikusan sztornózzuk és erről külön értesítést már nem is küldünk.

 

Rendelhetek-e a későbbiekben, ha korábban megtagadtam az átvételt

A válasz egyszerű.

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át, vagy a termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza, nem volt elérhető a kézbesítéskor, vagy épp rossz elérhetőséget adott meg, vagy már akkor jelezte, hogy nem kéri a csomagot, mikor az már szállítás alatt volt, abban az esetben a későbbiekben már nem fogjuk koszolgálni. Rendszerünk hiába is fogadná a rendelését, nem fugjuk az ilyen rendelőknek a csomagot kiküldeni és arról külön értesítést már nem is szükséges küldenünk.

Minden olyan személyt kitiltunk a webáruházból, aki cégünknek kárt okoz!

Időnket és energiánkat nem a felelőtlen, beteges vásárlókra, hanem a becsületes vásárlóinkra kívánjuk fordítani!

Őszintén szólva semmibe nem nézünk egy olyan személyt, aki az egyik napon rendel, majd mikor 1-2 napon belül már keresi is a kézbesítő futár, akkor közli, hogy neki mégsem kell a termék. Persze az ilyen ember még arra sem méltatja magát, hogy egy költség nélkül küldhető emailt küldjön arról, hogy ne postázzunk neki, vagy elnézést nem tudtam átvenni a küldeményt. Ez alapvető intelligencia lenne, de egyesekből ez sajnos hiányzik.

Lehet, hogy vannak webáruházak, akik később is kiszolgálnak ilyen személyeket, de nekünk nincs rájuk szükségünk!  Még akkor sem látjuk szívesen az ilyen "vásárlókat", ha banki átutalással, vagy bakkártyás fizetéssel rendelne később, sőt fenntartjuk a jogot, hogy ez utóbbi fizetési módok választása esetén sem szolgáljuk ki az érintettet, hanem visszautaljuk a rendelés során kifizetett rendelése összeget én nem teljesítjük a rendelést!

 

Megjegyzés: Az említett csomagátvétel megtagadása esetén, cégünk a károkozás miatt hivatalos úton káreljárást kezdeményezhet.

Céges, viszonteladói rendelés

 

Webáruházunk kizárólag magánszemélyeknek értékesít, így cégeknek, vállalkozásoknak adószámra nem állítunk ki számlát, nem biztosítunk ilyen jellegű vásárlási lehetőséget! Kizárólag kiskereskedelmi tevékenységet folytatunk, így nem adjuk hozzájárulásunkat a termékeink kereskedelmi céllal történő továbbértékesítésére! Nagykereskedelmi tevékenységet nem tervezünk bevezetni, viszonteladókat nem keresünk!

 

További kérdéseikre a weboldalunkon megjelölt telefonszámon, vagy e-mail címünkön keresztül is készséggel adunk választ.

ANSA Parfüm Webáruház

Sebestyénné Kovács Andrea e.v.

Levelezési cím: 4481 Nyíregyháza, Határ utca 19.

Elérhetőségek:

Email: info[kukac]ansaparfum.hu

Telefon: +36-20/482-3019